OBECNÉ DOTAZY

Potřebuji poradit, mám dotaz.

Máte-li jakékoliv dotazy na zboží, doručení, vratky a jiné body, které nejsou popsány níže, obraťte se na nás prostřednictvím emailu info@limeconcept.cz  Váš dotaz bude zodpovězen během následujících 3 pracovních dnů.

Musím se pro dokončení objednávky registrovat?

Ano. Pro uzavření objednávky a její doručení je nutné projít registrací do systému. Předejdeme tak společně jakýmkoliv nesrovnalostem v případě doručování či vracení zboží. Navíc bude vždy jako první informováni o našich akcích a bonusech pro naše zákazníky. Vaše data jsou s námi v naprostém bezpečí.

 

DORUČENÍ A DOPRAVA

Jaká je běžná doba doručení?

Běžná doba doručení je přibližně 2-3 pracovní dny od potvrzení, respektive uhrazení objednávky. V mimořádných případech se doba doručení může prodloužit až na 7 pracovních dní.

Jak se dozvím, že je má objednávka na cestě?

Jakmile je objednávka převzata dopravcem, dostane emailové potvrzení o expedici zboží, včetně čísla sledování zásilky. Následně vás bude kontaktovat přepravce o přesném termínu doručení.

Mám nárok na dopravu zdarma?

Dopravu zdarma máte vždy v případě nákupu nad 2000 Kč.

Mohu svou objednávku zrušit?

Vaši objednávku lze zrušit pouze do doby odeslání, a to zasláním požadavku na email info@limeconcept.cz . V případě odeslání lze pak objednávku vrátit – viz. otázka Jaké jsou podmínky pro vrácení zboží?

Do jakých zemích lze objednat?

Zboží zasíláme po celé České a Slovenské republice.

 

PLATBA A KÓDY

Jak se dozvím, že byla moje objednávka uskutečněna a zaplacena?

Po vytvoření objednávky budete přesměrováni na platební bránu. Jakmile bude částka uhrazena, dostanete emailové potvrzení své objednávky. Druhý e-mail následně potvrzuje korektní provedení platby.

Jak mohu uhradit svou objednávku?

V současné době lze uhradit své objednávky pouze platební kartou.

Je platba bezpečná?

Platba probíhá přes zabezpečenou platební bránu společnosti WebPay a je tedy maximálně bezpečná.

Jak uplatním slevový kód?

V posledním kroku před uskutečněním platby vložte slevový kód do dané kolonky v levé části pod sumářem zboží.

Jak uplatním 10% slevu získanou při registraci do zákaznického programu LIME Concept?

Po registraci do našeho zákaznického programu obdržíte emailové potvrzení se speciálním kódem platným 1 měsíc od registrace. Ten lze využít jednorázově buď na Váš první nákup nebo jiný další nákup v rozmezí jednoho měsíce od registrace. Kód nelze využít na více nákupů.

 

ZBOŽÍ

Je zboží originál?

Ano. Naše zboží je napřímo dodáváno výrobci daných značek a je za jeho 100% originalitou stojíme. Rovněž provozujeme značkové prodejny těchto značek, což zaručuje nejen jejich originalitu, ale rovněž disponujeme kolekcemi, které se do jiných prodejen či e-shopů  nedostanou.

Ceny dětské obuvi GEOX

Ceny dětské obuvi GEOX se odvíjejí od jednotlivých velikostí. Je tedy možné, že finální cena v košíku dětské obuvi GEOX se bude lišit od základní ceny uváděné u popisu zboží.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ, VÝMĚNY A REKLAMACE

Jaké jsou podmínky pro vrácení zboží?

Nárok na vrácení zboží máte do 14 dnů od doručení s tím, že náklady na vrácení zboží nese kupující. Prodávající následně bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení vráceného zboží vrátí peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání, kupujícímu stejným způsobem jakým za ně bylo zaplaceno.

 Veškeré podmínky pro vrácení naleznete v našich Všeobecných obchodních podmínkách https://www.limeconcept.cz/obchodni-podminky.html

Formulář pro vrácení zde https://www.limeconcept.cz/vraceni-a-vymena.html

Jaké jsou podmínky pro výměnu zboží?

U výměny zboží postupujete stejným způsobem jako u vrácení zboží. Zboží je nutno vrátit a následně zadat novou objednávku.

Jaká je adresa pro vrácení zboží?

Zboží i s daným příslušenstvím zasílejte na adresu: EC Wholesale SV s.r.o., Ohradní 1394/61, 140 00 Praha 4.

Jaký je postup reklamace?

Prodávající má právo na prozkoumání stavu zboží a přijetí či zamítnutí požadovaného návrhu reklamace, a to do 30 dní od obdržení, kdy bude následně kupující informován písemně na uvedenou emailovou adresu v reklamačním formuláři.

Zboží i s daným příslušenstvím zasílejte na adresu: EC Wholesale SV s.r.o., Ohradní 1394/61, 140 00 Praha 4.

Reklamační řád naleznete zde https://www.limeconcept.cz/reklamace.html

Hledat: ""

Nákupní košík
0 položek za 0
0 ks
Oblíbené
  • Wishlist (0)
  • Košík (0 Kč)0